Sivut

keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

I Need your love

Moi pitkäst aikaan. En oo kirjoittanut postauksiin pitkään aikaan joten sori. No mulla kesän alku menny ihan hyvin. Oon ollu mun besun ja yhden tosi mukavan kamunkaa maanantaina. Mää olin siellä mun besun luona yötä ja me nukuttiin trampalla ja meinasin unohtaa yhden jutun nimittäin koulu LOPPU lauantainaaaa... Ja mun k.a. Oli 7,5 ihan hyvä ku viimeksi oli 7. Mä sain ruusun kans mun kummit:). Ja eilen olin mun kolmen ihanan kaverin kaa rannalla ja me otettiin yks kiva kuva sieltä:3 jonka aijon laittaa tänne. No tänään on harkat 17:00-20:30 eli ne kestää 3h30min niin kuin normaalisti. Mä kävin tänään mun isään kaa golffaamassa ja Mä näin söpön mittarimadon:33. Se käveli hassusti.nyt ulkona on 32astetta lämmintä. Ja kun oon tehny tän postauksen niin laitan uikkarit päälle ja meen nauttimaan ihanasta auringon paistees ja hyvää kesäpäivän jatkoo teillenkki ja tietysti niinkuin aina laitan kuvii teille katsottavaks.(nyt kyl tuli normaaliin pidempi postaus kun normaalisti.);))siinä olen minä:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti